Assalamualaikum, bismillah, apa khabar semua, lama tak kemaskini blog ini kerana terlalu sibuk dengan urusan duniawi yang tak pernah habis, akhirnya jatuh sakit berhari hari kerana burn out dan terlalu penat. 

Semalam saya mendapat MC selama dua hari sehingga hari ini. Badan dan minda pun perlukan rehat, kalau kita force, ini lah akibatnya. 

Alhamdulillah, masih ada yang hubungi saya melalui blog ini, bertanya tentang pembelajaran ICT. Insyallah saya akan jawab satu per-satu. 

Bila pergi klinik, allahu, ramai yang sakit baik kanak kanak dan dewasa, cuaca tak menentu sekarang, semoga semua urusan dipermudahkan Allah S.W.T. Jaga diri dan jagalah kesihatan kita semua. 

Ada duit banyak mana pun, bila dah sakit semua tu tiada makna pun. 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.